Despre femeile care contează:Bibiana Stanciulov

Ca în fiecare an, luna martie e o lună în care femeile sunt omagiate.Revista noastră vă prezintă în perioada de la 1- 9 martie câte o femeie de succes, cunoscută în domeniul în care activează( politică, mediul de afaceri, administrație) fiindcă nu sunt promovate îndeajuns, merită mai mult sau mulți dintre dvs nu le cunoașteți cât sunt de minunate.
Prima doamnă pe care am ales-o de Mărțișor a pus Argeșul pe harta lumii.
Cine nu a auzit de primul produs românesc cu certificare de Indicație Geografică Protejată în 2011, un brand al Argeșului și României, MAGIUNUL DE TOPOLOVENI!?Bibiana Stanciulov este proprietara fabricii de magiun de la Topoloveni.
În 2001, aceasta a cumparat sectia de magiun care facea parte din Fabrica de Conserve Topoloveni și avea să facă istorie. Născută în 1953, în Mehedinți, Bibiana Stanciulov s-a orientat mai întâi către disciplinele umaniste: a absolvit Facultatea de Filosofie în 1976 şi a avut o carieră în învăţământ şi radio. A intrat în mediul de afaceri în 1993, iar dacă n-ar fi făcut această alegere, i-ar fi plăcut să-şi continue cariera în mass-media sau sociologie. La finalul lui 2000, Bibiana Stanciulov a pus ochii pe fabrica de stat de magiun din Topoloveni, în lichidare la acea vreme, şi, după ce a renunţat la postul de radio la care lucra atunci, a decis să devină antreprenor. A cumpărat fabrica în 2001 şi a modernizat-o printr-o investiţie de circa 1,5 milioane de euro, din care jumătate de milion de euro din fonduri europene. Dacă la început magiunul şi dulceaţa erau comercializate în regim vrac şi exportate îndeosebi pe pieţe din Austria şi Germania, mai târziu compania s-a axat pe producţia la borcan atât pentru piaţa locală, cât şi pentru cea internaţională.

În 2008, Bibiana Stanciulov, proprietara inimoasă a acestui brand, s-a zbătut să obţină un certificat NATO pentru magiunul de Topoloveni astfel încât acest produs să poată ajunge în baza de date a Armatei americane, care este centralizată la Berlin, şi să poată participa la orice licitaţie a Armatei SUA pentru a livra produse în ţările în care există baze NATO,Fondatoarea și proprietara companiei Sonimpex Topoloveni, Bibiana Stanciulov, antreprenorul care a propulsat faimosului Magiun de Topoloveni, produsul românesc cu Indicația Geografică Protejată (IGP) care a primit multe premii internaționale, printre care de 3 ori consecutiv locul 1 la TasteAtlas la categoria cele mai bune gemuri din lume, iar alaturi de ea, de peste 15 ani se află fiica sa Diana Stanciulov, implicată în activitatea firmei ca Director Comercial și prezentă chiar și în denumirea de Sonimpex, prin cel de-al doilea prenume al său, Sonia.Magiunul de Topoloveni a demonstrat că este competitiv pe plan internațional, extrem de apreciat la toate târgurile și concursurile internaționale, pe toate continentele, produs cu certificare IGP, 100% românesc, a primit clasa A pe scala Nutri Score și a primit titulatura de furnizor oficial al Casei Regale a României.Toată materia folosită în producția magiunului, de fapt în producția celor 63 de produse din portofoliu, provine de pe teritoriul României, de la producători români. Produsele sunt naturale, fără adaos de zahăr sau conservanți.Din producția sa, 90% merge către consumul intern, iar 10% către export.

Cu ocazia acestei luni care omagiază femeile, revista noastră îi dorește multă sănătate și succes în afaceri acestei doamne de fier cu o afacere 100% românească, 100% feminină, cu produse 100% naturale!